söndag 3 oktober 2010

Kompiscrossen

Blev en sen natt igår då vi drog till Garbos och dansa loss tills det stängde. Kom hem runt 4:a tiden och var skapligt seg efter en rolig helkväll med gamla polare.
Trots det så vakna jag vid 08:30 och bestämde mig då för att cykla till Ankdammen och köra Kompiscrossen.
Hade blivit informerad att starten skulle gå 10:00 och att det var besiktning av banan 09:45 så jag hoppades på att hinna dit i tid då det är ett par mil dit.

Kom dit 09:45 och tänkte att det här blir perfekt men då hade starten redan gått.
Då det var en liten tävling så hoppade jag bara in och körde med. Kände direkt att jag inte var med i matchen och var grymt seg och trött.













Tappa fart ordentligt och föll ner genom fältet och hade ingen direkt gnista att ta hjul på de som körde förbi.
Fick lite mer fart sista varvet och det blev till och med en liten spurt på slutet som jag gav bort då jag ändå inte kört hela tävlingen.














Resten av dagen och kvällen har spenderats sovande i sängen och halvvaken framför TV:n

Inga kommentarer: