torsdag 31 december 2009

Gott nytt år

Ja då börjar det här året närma sig sitt slut. Vill passa på att tacka alla mina sponsorer som har hjälpt mig under året.

Tack Jimmy och Christian på MTB Shoppen som har roddat ihop hela Team Ghost Sweden och hjälp mig och teamet med fina cyklar från Ghost. Ni har verkligen lagt ner ett superarbete på att få allt att fungera. Cykel Sverige skulle behöva mer eldsskällar som ni

Tack Andreas på Cyclecomponents som har fixat lätta och fina delar till cykeln. För alla weight weenis så tar dom in Tune som har grymt lätta och fina cykelkomponenter som bla Prince och Prinsess naven som jag kör med.
och även Reynolds som gör snuskigt lätta hjul med deras nya RZR landsvägshjul på under 900g i toppen.
Tack Christian på GripGrab som har tillhandahållit handskar, skoskydd och mössor till teamet. Hos GripGrab finns allt från kortfingrade racehandskar till varma och sköna vinterhandskar.
Riktigt snygga skoskydd har dom också, och allt till väldigt förmånliga priser.
Tack till Mats och Susanne på HagaEyeware som har fixat fram riktigt bra och fina glasögon.
Här är mina favoriter som sitter grymt bra och ser grymt snygga ut också.

Dom flesta glasögonen har utbytbara glas och det är ju bra om väderförhållandena skiftar mellan racedagarna.
Tack till Erik och Henrik på Outside/Powerbar som har sett till att vi får tillräckligt med energi i oss när vi är ute och tävlar. Jag förbränner ganska mycket när jag tävlar och då jag har diabetes typ1 så är det väldigt viktigt att mitt blodsocker inte sjunker för lågt. Då känns det bra att ha riktigt bra energitillskott som dessutom smakar riktigt bra till hands. Det blir mycket gel under själva tävlingen
Och efter är det alltid bra med lite recovery.
Tack till Kiropraktorn Magnus Carlsson som har sett till så att min rygg håller sig i schack. Innan jag fick hjälp av Magnus så hade jag en del problem med min rygg som gjorde att jag knappt kunde köra alls när det var som värst. Dom senaste 2 åren då Magnus har knäckt och sträckt ut min rygg så har jag inte haft några problem alls. Han kan verkligen göra underverk med en och jag rekommenderar att gå och hälsa på honom om ni har problem med ryggen.
Sen sist men inte minst tack till min Älskling Eva som har ställt upp och hängt med på tävlingar och hjälpt till med både det ena och det andra. Hon har stöttat mig under alla åren och har funnits tillhands hela tiden i både vått och torrt. Tack ska du min lilla gyllesnutt

2 kommentarer:

Unknown sa...

Fint inlägg Per!
Teamet är grymt och jag hoppas på ett lika fint år nästa år tillsammans med dig och de övriga!
Gott Nytt År!

Per Kumlin sa...

Tack. Ja det känns skönt att ha ett sånt bra team som backar upp en.
Lycka till i Belgien nu och god fortsättning på dig.