torsdag 25 februari 2010

Nu ska det bli backintervaller vid Nybohovsbacken

Ska möta upp Stefan Nilsson för att avverka 5 härligt hårda intervaller uppför Nybohovsbacken.
På vägen till jobbet så såg det ut som dom hade plogat lite men det var fortfarande ganska mycket snö kvar.
Men det ska inte vara några problem att ta sig upp i alla fall hoppas jag.

Hoppas på att komma under 4min på alla intervallerna.
Körde min bästa intervall på slutet av mitt pass förra veckan på 3:52 när det såg ut att vara liknande snötäcke så det skulle vara kul om jag kunde göra det från början den här gången.

Brukar oftast vara lite lättare att ta ut sig när jag har någon att jaga också så förutsättningarna finns.
Stefan och jag har kört ganska jämt i den backen så vi får se vem som drar det längsta strået idag och om vi lyckas få några bra tider.

Inga kommentarer: