onsdag 21 januari 2015

Idag klämde jag in ett Monarkpass till

Kort om tid som vanligt så det fick bli 4st 8:or på 330 watt. Jag fick verkligen slita på slutet och det blev nog lite mer syra i benen än vad som är bra på sådana här intervaller.

Det verkar som jag ligger ca 20 watt under här också som på 4:orna när jag jämför med ett par år bakåt.

20Watt är ju en del att ta in men lyckas jag hålla mig sjukdomsfri och får tid att träna lite seriöst ett tag så kanske jag kan komma upp i de nivåerna igen.


Det lär nog bli lite mer Monarkande nu när vi har 2 små barn här för att kunna hålla ställningen.
Jag är ju inte så överförtjust i att bara sköra Monark för det blir lite tråkigt i längden och jag kör i stort set aldrig mer än 1 timme åt gången.


Det skall vara kul och cykla och bara sitta och nötta där hemma skulle nog få mig att ledsna ganska snabbt. Lär bli lite jobbpendling för variationens skull.

Inga kommentarer: