måndag 6 april 2015

XC TT hos Gunnar Töjren

Idag blev det ett kort XC TT i Norrtälje igen.
Det var Gunnar som bjöd upp till dans hemma hos honom på hans nya bana.
Det var en riktigt grym bana med en massa doserade kurvor och byggda hopp och stenkistor.
Fint väder hade vi fått också så banan var torr och fin.
Nu var det bara ut och gasa.
Flockhart tog starten igen tätt följt av Gunnar och mig. 
Jag fick släppa ganska tidigt och Stefan kom ikap igen presic som i lördags.
Fast den här gången höll jag mig kvar i 3 varv innan jag fick släppa så det var lite bättre.

Trots att jag var trött och sliten var det grymt kul att köra för banan var riktigt rolig.
Gunnar har verkligen lagt ner mycket jobb på sin hemmabana.
6 varv fick jag ihop på runt 45 minuter.
Inte helt oväntat gick Flockhart och van före Gunnar och Stefan. Samma resultat som i lördags.

Nu är jag hos föräldrarna för lite påskmiddag och finklippning.
Blir fint det här.

Inga kommentarer: