fredag 24 november 2017

Sista dagen på HM och nu drar vi till Thailand

Idag var det min sista dag på HM då mitt kontrakt där tagit slut. Känns lite tråkigt då jag trivdes väldigt bra där med roliga uppgifter och trevliga kollegor. 
Men det ska också bli kul att testa på lite nya utmaningar får se vad det blir sen. Men innan jag börjar på något nytt så ska jag ha lite semester med familjen. I morgon drar vi till Thailand i 2,5 vecka och ska bara ta det lugnt och myssa.
Vi kommer bo på Deevana Plaza i Krabi Ao Nang genom Apollo.
Ser ut och bli riktigt fint.

Får se om vi får något sånt här fint rum sen eller var det blir.

Verkar finnas en del att göra där i alla fall så det ska bli spännande.

Blir ett helt nytt ställe i år så nu får vi hitta nya roliga saker att utforska. En sak som är säker det är att jag kommer fridyka.


Inga kommentarer: