söndag 28 november 2021

Black Friday köp

Idag blev det lite shoppande på Black Friday rean.
Oftast är det inte så mycket rea utan produkter som företagen fullhöjt veckan innan för att sen sänka till den här veckan.

Jag brukar dock alltid titta på Prisjakt och ibland Pricerunner för där ser man oftast vad de har kostat förut så att man inte blir lurad.

Jag har ju snålat väldigt mycket de senaste åren och inte spenderat många kronor på onödiga saker men nu ville jag lyxa till det lite, man ska ju leva också och inte bara spara.

Blev en vända till Mediamarkt där jag köpte en PS 5 med extra handkontroll och laddare och några spel.
Det var halva priset där mot vad många andra skumrask företag tar nu när det varit så svårt att få tag på dem.



Blev en vända till Elgiganten ockdå där det blev köp av en Logitech G29 ratt på rean.

Nu har jag lyxat till det så det räcker och blir över ett bra tag 
Nu får det återgå till att spara och investera igen.

Inga kommentarer: