måndag 3 oktober 2022

Dags att lämna blodtrycksmätaren

Idag var det dags att åka till Hjärt-kärlcentrum nord och lämna tillbaka blodtrycksmätaren.
Komme få svar senare på hur mina värden har blivit efter att ha käkat 5mg Amlodistad varje kväll.
Hoppas på bättre värden.
Fick svar ifrån min nervundersökning jag gjorde för någon vecka sen också.
Jag hade tydligen inga tydliga tecken på karpaltunnelsyndrom som det såg ut som ifrån början så jag behöver ingen operation.
Skönt det men då får jag leva med mina domningar i fingrarna när jag cyklar längre sträckor och det var ju mindre kul. Men men jag kan fortfarande trampa så jag är glad.

Blev en vända till Cykloteket påväg hem för att köpa ett par nya Poc Joint VPD System Knee skydd.
Råka halka sönder mina på Endurocupen i Falun och det är ju finalen i Capital Enduro Series i helgen där jag ska köra både Dual Slalom och Enduro och då ville jag ha ett par ordentliga knäskydd.


Ska bli kul att köra, får försöka få in ett par träningspass där igen så jag blir lite säkrare på de svåra partierna.

Inga kommentarer: