onsdag 8 februari 2023

Magnetröntgen och besök på Cykloteket

Idag var det iväg till Unilab på Löwenströmska för magnetröntgen av mitt knä.

Jag hade jagat Oskar i vintras här när vi var ute och lekte och sprungit sick sack. Det gillade tydligen inte mitt knä så det typ låste sig.
Har haft lite ont till och från och det har inte försvunnit sedan dess.

Har varit hos olika läkare men de har inte hittat något specifikt så nu fick jag tid att göra en magnetröntgen.
Får se vad de kommer fram efter det sen.
Hoppas slippa operation.

Blev en sväng till Cykloteket också. Eva har fastnat för Zwift så hon behövde egna landsvägskor då hon lånat mina hittills som är alldeles för stora.
Hon hittade ett par Giro Cadet som var på rea och satt perfekt.

Så nu blir det Zwift delux för älsklingen.

Inga kommentarer: