torsdag 9 oktober 2008

Ja då har man besiktigat bilen

Den fick avslag på några mindre punkter så den måste ombesiktigas. Typiskt det var parkeringsbromsen som tog lite dåligt och så hade regskyltbelysningen slocknat.
Dom få gångerna jag har använt parkeringsbromsen har den fungerat men när jag parkerar så måste jag ha backen i för att få ut nyckeln och det fungera om det inte lutar något gröndjävligt.

Dom få gånger det lutat så mycket har parkeringsbromsen fungerat om man dragit lite.
Känns lite petigt men vad ska man göra? Lämnade in den på verkstad idag så man får se vad det kommer gå på....

Det blev lite bråttom då den får körförbud den 10 november och vi drar ju till Egypten nästa vecka och kommer tillbaks i början av november så det blev lite panik kan man lungt säga....

Har fortsatt att simma lite i veckan här för att få in dykkänslan. Har legat på botten av Västertorpsbadet och simmat runt och låtsat att jag har massa koraller och delfiner runtomkring.

Ha ha nästa vecka behöver jag inte låtsas något mer för då kommer jag och Eva vara där i verkligheten. Så här såg det ut 2006 när vi var i Egypten hur grymt som helst.

Inga kommentarer: