torsdag 22 oktober 2015

Försök till 4x8 min på 350 watt

Ja det går inte att leva på gamla meriter.
När jag körde mycket cross för ett par år sen så kunde jag ligga på 350-360 watt som mest på 8:orna.
Lyckades då komma på pallen på de flesta racen i superklassen.
Nu har konkuransen blivit lite högre och jag har tyvärr inte lyckats få till någon form.

I kväll försökte jag lite överförfriskat att köra 4 stycken 8:a tvåor på 350 watt. Det gick i 2 intervaller sen var jag helt rökt. Fick dra ner till 320 watt för att klara mig igenom de andra 2.

Nu kan jag inte göra så mycket mer till CX SM på lördag utan det är bara att gilla läget. 
Har jag inte hunnit träna eller sova så kan jag inte förvänta mig någon toppform.
Min stackars Specialized Crux Pro Race har jag inte hunnit köra in heller.
Har bara fått ett pass på den.
Hoppas hinna köra något kort på den på fredag för att få till de sista inställningarna  och få ett litet väckpass till SM.
Det blir nog bra det här.

Inga kommentarer: