fredag 26 april 2019

Packat och klart inför Klippingeracet

Idag blev det lite jobbpendling. Körde lugnt till jobbet och sen blev det ett kort väckpass påvägen hem. Körde halva NICK spåret till Kista med lite naturliga intervaller.

I morgon bär det av till Säter för att köra Klippingeracet. Det var nog en 15-20 år sen jag körde den tävlingen sist. Det var något år då det var väldigt lerigt och jag minns att Ulf Johansson kom på pallen i elitklassen. Det var tider det, då var det någon nerförsbacke som blev värsta roddelbanan i lera där man bara gled ner utan någon större kontroll.

Ser som tur var ut som det blir torrt och fint i morgon.
Nu kör jag heldämpat och skivor, det tror jag inte jag gjorde då.

Nu är det packat och klart och i morgon bitti drar jag tillsammans med Tobias och Konstantinos till Säter för att köra första Swecupen i XCO för i år..

Det här kommer bli kul.

Inga kommentarer: