måndag 31 januari 2022

Blev Zwiftpass igen dock lite omotiverat

Jag brukar köra distanspass på söndagar med MTB Täby. Idag var det dock snöstorm så ingen skulle köra och jag var inte så motiverad att dra ut själv i skitvädret.
Jag var heller inte supermotiverad att köra inne igen heller. Den jag brukar se framemot på helgerna är just att få komma ut i naturen och cykla på riktigt och inte sitta inne och köra.

Blev dock ett kort pass på Zwift. Körde passet Zwift - SST (Med). Var tyvärr inte så motiverad att köra hårt. Hade inga problem att hålla effekten men jag var bara mentalt osugen på att köra inne 
Släppte lite på slutet och fick upp motivationen lite.

Körde upp för Radio Tower för att få lite extra höjdmeter och avslutade med att köra upp för Epic KOM Reverse.
Fick ihop 1109 höjdmeter så lite träning blev det i alla fall.

Blev en tur till mamma på kvällen för lite födelsedags middag med familjen.
Lite god mat med fika så vi blev mätta och belåtna.

Inga kommentarer: