torsdag 8 oktober 2009

Ett besök hos Kiropraktorn Magnus Carlsson

Var hos kiropraktorn i morse för att rätta ut ryggen lite. Har blivit lite stel där efter all Box och Body Pump.

Jag lyckas alltid hitta nya muskler när jag drar igång med alternativträningen. Men det är bra för kroppen att få träna lite nya muskelgrupper ibland så att man får lite stabilitet.
Det knakade inte så mycket som det har gjort förrut när jag har varit stel så förhoppningsvis så är jag skapligt allmäntränad och någorlunda rak i ryggen...;o)

Så nu är ryggen fit for fight för alla grymma backar i Italien. Hoppas att benen kommer vara med också för det lär behövas.

Ikväll blir det till att packa ihop allt inför Italienresan. Har plockat upp cykelväskan ur förrådet så nu är det bara till att skruva ner racern och trycka ner den.
Stortvätta gjorde jag i tisdags så förhoppningsvis ska jag hitta lite rena schyssta kläder och ta med mig också.

Inga kommentarer: