tisdag 20 oktober 2009

Har blivit lat efter Italien...

Har inte rört mig så mycket sen jag kom hem. Igår blev det en lugnt promenad med Eva efter jobbet sen blev det film och spelkväll. Såg G.I. Joe: The Rise of Cobra en riktig B-film med taskig handling men helt okej effekter så den gick ner i alla fall.
Sen blev det till att rejsa i Need for Speed Shift. Det spelet är fan grymt beroendeframkallande

Medans jag var helt inne i det spelet satt Eva och roade sig med Farmwill på datorn.....
Idag blir det stortvätt efter jobbet så det är den enda träningen jag kommer få idag.
Men det är en del att släppa ner så det kan bli lite rörelse i alla fall sen ska ju skiten upp igen.

1 kommentar:

Eva sa...

hahahahahahahaha tillåt mig skratta högt och länge!!! Vem var det som fick släpa den där jäkla tvättkorgen upp och ner egentligen???
Men du hade lagat god middag i vart fall!