onsdag 8 september 2010

3km löpartest vid Sätra IP

Idag blev det löpning igen. Testade att springa 2x3km vid Sätra IP:s 400metersbana. Första tiden blev 11:27 med 175 i medelpuls sen gick jag 2 varv innan jag drog nästa runda som då tog 11:44 och även där hade jag ett medel på 175. Medans andra cyklister siktar på att komma ner under 10min så siktar jag på 11 än så länge. Det borde nog inte vara några problem bara jag får in löppsteget lite bättre för det känns verkligen kast just nu.

Blev lite inavelsTV på kvällen sen som återhämtning. Såg lite på Kungarna av Tylösand. Vilka djävla alkoräckor. Ha ha jag snubblar inte för att jag är full jag har fel på fötterna säger en av a-lagarna när han snubblat runt hela kvällen med 3promille.
Mer hjärndöd TV får man ju leta efter. Men ibland kan det vara roligt och se några idioter göra bort sig när jag är trött och inte orkar tänka....

Inga kommentarer: