tisdag 17 april 2012

3 varv på Tullinges Keps cup bana

Blev ett kvällspass med Stefan Dahl. Vi tog 3 snabba varv på Keps cup banan som vi tävlade på i lördags.
Nu var det nästan torrt och ingen snö så tiderna nästan halverades jämfört med tävlingen i lördags i snökaoset.

Fick 10:24 som bäst den här gången och under 10 borde nog gå att fixa inom en snar framtid.
Fick fixa lite med framväxeln som hade en tendens att ramla ner från storklingan i tid och otid och nu verkar den fungera riktigt bra.
Hade fått ett par rejäla stop då kedjan hoppat ner och inte ville upp igen.

Sånt vill jag inte råka ut för på tävling så det var bra att få lite träningstävling nu att justera in det på. I senaste laget kanske men jag har inte kört så mycket skog förens nu och då har det inte uppdagats.

Har varit andra dagen på förskolan för Oskar idag också. Fick vara lite lekfarbror för de större ungarna idag och spela fotboll. De fick för sig att jag skulle sparka upp bollen i ett träd och det lyckades jag tydligen med till ungarnas förtjusning.
Sen kom det roliga för dem att klättra upp och hämta den med lite hjälp ifrån mig.

Inga kommentarer: