måndag 30 april 2012

Enervit påfyllt och chips och godis nerlagt

Var över en sväng till Cykloteket och hämtade Enervit. Passade på att kapa styrröret på min Spark RC 29 när jag var där så nu är den 2 cm lägre och några gram lättare.

Nu är förrådet fyllt här hemma med Enervit så jag borde klara mig i år.

Enervit

Nu har både jag och Eva lagt ett försenat litet nyårslöfte. Vi ska inte köpa något mer chips eller godis från den 1:a maj till semestern är slut så det är inte så lång tid.

Jag har nog käkat lite för mycket chips sen jag var nere på Gran Canaria då jag fastna för Salt & Vinäger chips som var grymt gott efter en hård träning.

Men nu ska det bli nedskärningar på det kontot. Tävlingssäsongen är i ful gång så nu är det dags att dra ner på skitkäket.

2 kommentarer:

Eva sa...

Där skrev du väl ändå fel?? Till semestern börjar sa vi ju..!

Per Kumlin sa...

Ha ha du får ta några extraveckor till:-)