tisdag 6 november 2012

Lite vila igen och EPiServer fix på jobbet

Har inte tränat någonting idag, inte ens promenerat ifrån tvärbanan till jobbet idag. Fan vad lat jag är.
I morgon får det bli ändring på det. Är det inte för taskigt väder ute hade jag tänkt cykla till jobbet och köra lite intervaller.
Det har ju typ regnat varje djävla dag här så det skulle vara skönt om det åtminstone kunde vara uppehåll när jag cyklar.

Har vart en givande dag på jobbet i alla fall.
Har fått skapa några funktioner till vårat intranät i gamla EPiServer CMS 6. Fick lite hjälp och har nu fått alla utom en att fungera.
Ska grotta ner mig i det i morgon.
Har lyckats få all information rätt och skickad till rätt funktion men den skrivs tyvärr över när den skall ut på sidan.
Säkert superenkelt men jag lyckades fastna.

Fick till EPiImage också men det strulade lite med olika versioner av jquery.
EPiImage
Kul när det lossnar lite ibland.

Inga kommentarer: