söndag 25 november 2012

GP Hasse Mård

Idag var det Hans Mård som höll i träningen ute i Hellas. Han hade gjort en CX bana runt tennisbanan och en bit bort mot golfbanorna som vi skulle köra ett 40minuters träningsrejs på.
Vi var runt 15 pers som som trotsade regnvädret och ville vara ute i leran och leka.
Jag var lat och tog bilen dit, hade ingen lust att cykla hem blött och kall.

Kände mig ganska bra idag. Benen var väl inte på topp efter alla veckor utan någon ordentlig träning men jag hade inga problem med ryggen idag så det kändes riktigt bra.
Hängde på i topp de första 2-3 varven men sen fick Hasse för sig att åka och då orkade jag inte att hänga på.
efter något varv drog både Zander och Anders iväg och fick en lucka medans jag körde med Jonatan Östlund.
Zander utöka en del medans Anders höll ungefär samma avstånd hela tiden.
Jonatan drog riktigt bra de sista varven men han halkade lite för mycket på de tekniska gräspartierna så jag drog ifrån sista biten.
Nu kändes det i alla fall som att jag tagit i även fast det inte gick så snabbt så det kändes riktigt kul.
Hade lite mer motivation nu så förhoppningsvis har det vänt nu.

På eftermiddagen blev det ut och titta efter lite möbler igen. Vi var på EM, MIO och Folkhemmet men hitta tyvärr ingenting.
Oskar var med och kontrollmäte allting men gav nedslag på allt.
När i kom hem var det middagsdags och filmkväll. Oskar tycker det är skitkul och gå omkring med min hjälm så den hade han på sig nästan hela kvällen.
Han vill träna precis som pappa och tycker det behövdes köras lite statisk träning idag.
Såhär kunde han stå i någon minut.
Han är stark den lilla rackaren.

Inga kommentarer: