torsdag 3 juli 2014

12x1 minut på över 500watt

Blev en kort runda på Monarken idag. Körde 12x1 minut med 2 minuters vila emellan. Började lite överförfriskad på 540 watt men det höll bara i 3 intervaller sen fick jag sänka till 530-520 de sista 2 var jag dock nere på 500watt för då var jag riktigt mör i benen.
Blev nästan rejsettor av det hela då jag försökte fixa med datorn mellan intervallerna.

Jag har jobbat hemifrån nu i veckan för att kunna hjälpa till med Oskar lite.
Blir lite svårt att få ihop allt då jag både ska jobba, ta hand om Oskar och hinna träna lite. Blir lätt sena kvällar och nätter.
Men det är tur att Oskar tar det här så bra med sin diabetes. Han är den gamla hederliga spralliga glada lilla skruten som han alltid har varit.
Men nu sover han fint med sin lilla kanin.



















I morgon blir det till att packa inför Mörksuggejakten och hämta Teamets nya fina Dacia Logan MCV som jag skall åka ditt med.



Inga kommentarer: