fredag 4 juli 2014

Packat och klart för Mörksuggejakten i Rättvik

Nu har jag varit och hämtat CRT:s Dacia hemma hos Patric. Blev en fin återhämtningstur ditt med min Scott Spark på runt 40 minuter.
Sen var det bara att åka hem och packa.












Eva och Oskar kom ner och hjälpte till och Oskar ville såklart testa min cykel. Klart han fick det. Han måste ju få testa en riktig cykel så han vet hur det känns.












Vi har fått våra nya fina kläder ifrån Craft nu och den nya hjälmen ifrån ABUS. De sitter perfekt på mig och är riktigt sköna. Både hjälmen och kläderna känns som formsydda och passade min kropp bra. Ibland kan det ju vara lite svårt att hitta något som sitter perfekt på alla ställen men det tycker jag faktiskt att de här gör.












Resten av kvällen har som sagt gått till att packa inför Mörksuggejakten som vi ska köra på söndag.
Jag och familjen åker dock upp i morgon direkt efter frukost då vi har lite ärenden att fixa där uppe.

Inga kommentarer: