lördag 28 november 2015

Smécrossen

Ja planen var att jag skulle köra de sista crosstävlingarna här i helgen nu när jag äntligen har fått tag på en cross.
Men det ville sig inte riktigt.
Idag skulle det varit Smécrossen i Eskilstuna och i morgon Kringelcrossen i Södertälje.

Kände redan av i torsdags när jag körde Norrort Lightbuld att jag var på väg att bli sjuk. 
Tänkte då att det är lika bra att köra så blir jag antingen sjuk och inte bara snörvlig eller så tävlar jag bort det.

Kändes helt ok då men på fredag eftermiddag så blev jag mer smorig igen.

I morse när jag vakna så kändes det för dåligt för att tävla så jag stannade hemma istället.

Lika bra de istället för att åka ut i regnet och bli ännu mer sjuk.
Såg ut och ha blivit en riktigt lerig och tung bana utifrån de bilder jag har sett på nättet. 
(Foto tagit ifrån Jesper Andersson)

Eskilstuna brukar ha brutaa banor de gånger jag har kört där. Det var dock ett bra tag sen jag körde där sist, kommer inte ens ihåg om det var det här årtusendet.

Har bara blivit till att sova och slappa framför TV:n idag.

Har blivit till att spela lite Star Wars Battlefront medan jag har varit hemma.


Inga kommentarer: