söndag 22 november 2015

Fint distanspass med Hjalle och Calle

Idag var det äntligen dags för ett distanspass. Har inte blivit många av det slaget i år.
Skulle möta upp Hjalmar längs vattnet runt Hässelby. 
Jag hade tagit en runda till Kallhäll och sen försökt köra längs vattnet så långt det gick bort mot Hässelby.

När jag kom ner för Vattenvärksvägen så kom jag ifatt Calle som var ute och körde också så vi slog följe.
Vi rullade på längs med de fina grusvägarna till Nockebybron där Calle skulle hemåt.
Jag och Hjalmar fortsatte ut till Ekerö och tog ett varv på Fornstigen.
Det var riktigt fint och hårdpackat nu så det var grymt kul att köra. 

Blev ganska mörkt på slutet så det blev lite spännande och köra på de tekniska partierna då varken jag eller Hjalle hade några lampor med oss.

Vi han i alla fall köra klart hela varvet sen var det dags att cykla hem och vila lite.

Inga kommentarer: