söndag 8 november 2015

Kompiscrossen Stora Skuggan

Idag blev det till att köra cross igen. Nu var det Kompiscrossen som skulle gå vid Stora Skuggan.
Även idag så var det ett härligt regnväder.
Dock så var det lite närmare ditt än till Tullinge så jag valde att cykla. Tog runt en halvtimme så det fick bli en bra uppvärmning.

Det var ett skapligt stort gäng som kom ditt och trotsa vädergudarna.

5 varv skulle vi köra på en ganska tung bana.
Jag hängde med ganska bra första varvet och låg och körde med Birjer.
Men sen tvärdog jag och orkade inte köra på över huvud taget. Det var som någon bara ströp benen. 
Tyckte ändå inte att jag hade gott ut så hårt som jag brukar göra ibland.

Körde på i 3 varv till och sen ut på sista så vaknade jag till liv igen. Helt plötsligt så hade jag krafter igen och kunde öka lite. Vet inte var de kom ifrån för jag hade inte ätit något under passet, men det var skönt att det släppte.

Kom in på en 4:e plats. Kul och få sladda runt lite.
Sen var det bara att rulla hem lite lugnt.

Inga kommentarer: