fredag 23 december 2016

God jul allihopa

Nu har jag äntligen köpt alla julklappar. Jag är alltid ute i sista sekunden. Det är väl kanske inte min favoritsysselsättning att stå och trängas i stan. Försöker handla en del på nättet då det både är billigare och bekvämare. 
Men jag lyckas alltid dra ut på det så jag får stressa till något köpcenter i sista minuten.
Men nu är allt packat och klart så god jul på er allihopa.
 
Blir desto roligare i morgon när små knoddarna får kalasa och öppna en massa presenter. Än så länge så blir de så grymt uppspelta och glada för minsta lilla packet och det är alltid roligt att se.

Jag jobbade heldag idag också så det blev inte så mycket träning. Han med och springa i 35 minuter på lunchen. Blev nästan 8 km igen till Gullmarsplan och tillbaka till jobbet igen. Tog en hel del personliga rekord på utvägen men var äckligt stum på hemvägen.
Det märks att jag inte sprungit så mycket för benen är som ett par betongsuggor och löpstegen är som en kortbent tax. Inte mycket till spänst.
Men jag fick första km på 4:03 trots lite kuperat så det får jag vara nöjd med. Sen gick det utför. Men jag blev trött så det får vara godkänt.
 

Inga kommentarer: