fredag 16 november 2018

Kort jobbpendling med tempofart

Idag blev det bara kort jobbpendling. Körde hårt till jobbet men ingen maxning.
Det tog ett tag innan pulsen kom upp men sen på slutet så blev den riktigt hög trots att jag inte maxa. Kom upp i 181 och det är inte så vanligt för mig.

Men jag har ju haft lite viloperiod nu och då brukar det vara lättare att komma upp i puls när jag inte är så sliten.
Tyvärr så är jag nog inte så snabb nu heller efter all vila.
Men det är som tur var långt till nästa säsong.

På hemvägen blev det riktigt lugnt. Körde hem via NICK spåret och försökte mig på satt köra upp för stenhällen. Det gick nästan. Jag kom upp för den svåra bitten men lyckades på något konstigt sätt shabla till det på sista biten och fick sätta ner foten.
Får ta den i dagsljus sen så jag hittar spåret ordentligt. Körde med bara styrlampa ikväll då jag var trött i morse och tog fel hjälm.

Inga kommentarer: