måndag 13 juli 2020

Framme i Åre

Blev tidig avfärd ifrån Järvsö då vi skulle vara ute ur huset redan vid 10.
Vi åt bara en snabb frukost och städa undan innan det var dags att åka vidare till Åre.
Blev en lugn tur med ett par småpauser för att äta lunch och sen ville Oskar klippa sig för att han fick håret i ögonen när han hade downhillhjälmen på sig.

Vi kom till lägenheten lagom till en tidig middag. Det var en riktigt fint tillhåll vi hade fått. Riktigt stort med 3 sovrum.


Egen bastu hade vi också och det låg mitt i centrum så det kan man inte klaga på.

Vi tog en liten promenad på området och tittade runt 
lite. Sist jag var i Åre var på VM 99 för 21 år sen. Kände inte riktigt igen mig nu. Mycket har nog hänt här på de 21 åren.


Riktigt fint vid vattnet var det. Blev en ganska kort vända men skönt att få lite frisk luft och promenera lite efter att ha suttit halva dagen i bil.


I morgon så ska det bli dags att testa banorna lite och se hur de känns. Börjar med min cykel sen får jag se om jag hittar någon riktig enduro/downhillhoj och testa.

Inga kommentarer: