söndag 19 juli 2020

Sista dagen i Åre

Idag är det tyvärr sista dagen i Åre här. I morgon måste vi hem då Eva ska jobba.
Har varit grymt kul här och en vecka till hade inte varit några problem att avverka.
Det är mycket kvar att se här. Blev en skön sovmorgon så vi missa när liftarna öppna men det gjorde inte så mycket då det regna ute. Som tur var torkade det ganska snabbt.

Hittade lite nya stigar jag inte kört förut.

Det var Bräckebäcksleden. Synd att jag inte testade den med endurohojen för den var ganska brant och stenigt men den var riktigt fin. Skulle kunna köra den flera gånger till.

Shimano banan och Cobra var annars de banorna jag körde mest. Fick med mig Oskar på de banorna också, Eva lyckades jag tyvärr inte få med på dem men hon körde de gröna med Oskar.

Blev riktigt fint väder efter att regnet dragit förbi och det torkade som tur var upp ganska snabbt.

Både Eva och Oskar har förbättrat sina tider på Serpentiner banan också, kul att de gjort framsteg också.

Blev ett kort pass efter middagen också. Jag cykla upp till starter på Shimano bana och tog ett varv ner.

Blev inget mer efter det då mitt blodsocker störtdök efter klättringen och jag hade redan käkat upp allt jag hade med mig.

I morgon blir det att packa ihop allt och dra sig hemåt. Kommer sakna det här stället, finns som sagt mycket mer att göra här än vad vi har hunnit med.

Inga kommentarer: