måndag 20 mars 2023

Vila, läkarbesök och biltvätt

Idag blev det läkarbesök på Danderyds Arytmienhet.
Skulle titta till så hjärtat var ok och blodtryck.
Kan vara bra inför stundande träningsläger också där det kommer köras ganska hårt.
Allt såg bra ut men jag måste fortfarande äta betablockerare.
Jag ligger i en gråzone mellan idrottshjärta och HCM så läkaren ville att jag skulle fortsätta för säkerhets skull.
Inget har förändrats sen jag diagnostiserades så det är skönt att det inte blir värre.
Synd att mina resultat inte fanns kvar sen 97 då jag gjorde min första test.
Hade den funnits kvar och det varit lika resultat som nu hade jag nog sluppit betablockerare.
Men det är bara att gilla lägget, jag är glad så länge jag kan trampa.

På kvällen blev det lämna Oskar på basket och storhandla. Passade på att tvätta bilen när jag var ute med den också.
Skönt och få den ren igen efter allt salt och asfaltsskit som sätter sig överallt.




Inga kommentarer: