lördag 20 maj 2023

Kalas och crosstur

Idag var det fullt upp som vanligt. Emilia skulle på kalas på Jumpyard i Barkarby på förmiddagen.
Tog med mig min Trek Boone 6 i bilen så jag skulle hinna cykla någonting idag.
Han ta en tur runt Järvafältet och bort mot Kallhäll och Bruket.

Körde min gamla favoritrunda längs vattnet men fick ta bort alla skogspartier. Men den blev helt OK ändå.

Han köra förbi Hässelby och trodde det var bråttom hem då jag redan snurrar runt i 1:20 och jag hade lite under 2 timmar på mig innan jag skulle vara tillbaka i Barkarby
Det gick dock snabbare än vad jag trodde att cykla tillbaka då jag tog närmsta vägen tillbaka till start på min Garmin EDGE 1030. 
Han köra lite till och fick ihop 40 km på 1:47.

När de hade festar klart körde vi vidare till Garvälnsbadet och hängde lite.


De är ju outtröttliga de små liven så de ville ju knappt gå hem.


Vi körde en middag här hemma sen skulle Chelsea hem. Det tyckte inte Emilia var kul då hon ville att hon skulle sova över men det fick bli en annan gång.


Inga kommentarer: