söndag 7 juli 2024

Testa Fiskartorpet idag

Idag blev det en sväng till Fiskartorpet för att köra lite Flowtrail.

Sist jag körde här var tydligen den 21 april 2022 så det var ett tag sen.
Har för mig att jag precis kom över dubbelhoppen några gånger då.
Vet inte om de har blivit mindre eller om det är jag som blivit bättre eller cykeln som är lättare men nu tog jag mig över i stort sett varenda gång utan problem alla 3 på raken.
Hoppas det mest berodde på mig och cykeln och inte att hoppen blivit mindre.
Blev ett varv på Fiskartopsbanan ett varv lite lugnt också.
Var ganska igenväxt och jag såg knappt några skyltar längre så jag höll på att köra fel några gånger.

Blev en sväng ut på Gärdet sen där musikfestivalen Vi som älskar 90&00 talet var.
Ganska skön musik och lyssna på.

Resten av kvällen var vi hos mor min och åt middag på Pinchos.
Hon och Eva fyller år samma dag men vi är ute och reser då så vi firade det idag i stället.

Riktigt god mat där 

Inga kommentarer: