fredag 5 juli 2024

Fick bli ett sent Zwiftpass

Ikväll blev det hårdkörning. Först var planen att gå ut och köra racern och ta 10 varv uppför Strandvägen.
Det hade regnat en del men efter 20 så började det torka upp så jag tänkte att nu får jag köra. 
Kom typ några 100 meter sen börja det ösregna.
Hade ingen lust att skita ner mig så det blev hem och sätta mig på Monarken och köra ett Zwiftpass.
Blev ett hårt pass iform av.
Zwift Academy 2019 Semi-Finals Workout #1: Anaerobic Capacity Into VO2 in Watopia


5 stycken 2 minuters intervaller en bra bit över tröskeln sen avslutades det med 6 minuter i stegrande intensitet över tröskeln.
De första 5 kortare gick bra men på sista så tog jag slut.
Fick ta 2 små pauser men sen vakna jag till liv och kunde avsluta på högre effekt än tänkt.

Inga kommentarer: