fredag 26 mars 2010

Storbesök från China och lite BodyPump

Blev lite Bodypump idag. Tog samma vikter som jag har haft dom 2 senaste gångerna med dom här nya övningarna men det kändes ganska segt idag.
Det var nog sista gången jag körde bodypump på ett tag tror jag. Det börjar bli dags att koncentrera sig mer på cyklingen nu när tävlingarna snart drar igång.
Boxen blir det nog en gång till nästa vecka sen får jag dra ner på det också.

Kommer nog köra lite corepass fortfarande för att hålla ryggen och magen i trim och något enstaka grenspecifikt styrkepass.

Ikväll så blir det iväg till mina föräldrar för lite middag.
Min bror Hans är på besök här från China. Han är här på jobbresa med det nya jobbet så han passa på att hälsa på oss en kortis också.

Det är ju alltid trevligt för det är inte så ofta jag får träffa honom då han har fru och barn borta i China och varken han eller jag har haft tid att bara resa över för ett besök.
Får se vad han har för kul att berätta den här gången. Det händer ju en del borta i China.

Inga kommentarer: