torsdag 4 mars 2010

WeSc mode 2010 års vårkollektion

Qbranch hade fått en fin deal på 2010 års vårkollektion från WeSc så jag tänkte att det kan ju vara kul att för en gångs skull köpa lite kläder från årets så kallade mode. Jag brukar vara något år efter eller ska jag säga förre i vanliga fall.
Åkte in till den nyöppnade WeSc affären vid Jakobsbergsgatan på Östermalm med Eva.
Dom fina kvarteren här i Stockholm ni vet.
Vi strossa runt i affären med ett gäng andra QB:are och jag hitta faktiskt några plagg som jag tyckte satt bra.
Det blev ett par Marwin 5-pocket jean raw selvage jeans, en Hoodie WeSC 3D en Wintor Hooded Sweatshirt och till slut en lite mer färgad T-shirt så det blev en WeSC Logo Biggest.

Ville ha något annat som inte var svart vit eller gråt så det fick bli lite olika nyanser av blått i stället.
Så här fin blev jag när allt var klart.
Ser nästan ut som en vandrande reklampelare.
Skönt med huva nu när det är så kallt.
Lite väl stor text kanske men jag tyckte den var snygg ändå och den satt väldigt bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har inte funderat på Whyred eller Acne? Gå in på Grandpa vet ja.

Per Kumlin sa...

Nää tyvärr har inte kommit så långt och har inte fått några bra priser från dom...;o)