tisdag 28 december 2010

Fortfarande ingen träning

Känner mig fortfarande lite krasslig så det blev ingen träning idag heller. Jobbade dock, har lärt mig en del om SQL querys. Har kört igenom de grundlägande SELECT, FROM, WHERE, INNER JOIN och lite LIKE och försökt leta upp värden med %wildcard. Massa jumbo dumbo har det blivit. Inga direkt avancerade grejer för de som kan.

Försökte mig på att gå på mellandagsrean på kvällen också. Tänkte köpa mig ett par finbyxor då jag i stort sett bara har jeans.
Det var fan omöjligt att hitta något som var snyggt, i rätt storlek och som var på rea. Tittade på både Tiger of Sweden, J Lindeberg, SIR of Sweden, Oscar Jacobson, Armani och GANT, Det sluta med att jag gick hem tomhänt. Jag hatar verkligen att handla kläder. Jag hittar nästan aldrig något som sitter perfekt.

Inga kommentarer: