fredag 31 december 2010

Gott nytt år och tack alla sponsorer som har hjälpt mig

Ja då börjar det här året närma sig sitt slut. Gör en repris från förra året och vill passa på att tacka alla mina sponsorer som har hjälpt mig under året.

Tack Jimmy och Christian på MTB Shoppen som har roddat ihop hela Team Ghost Sweden och hjälp mig och teamet med fina cyklar från Ghost. Ni har verkligen lagt ner ett superarbete på att få allt att fungera. Cykel Sverige skulle behöva mer eldssjälar som ni

Tack Christian på GripGrab som har tillhandahållit handskar, skoskydd och mössor till teamet. Hos GripGrab finns allt från kortfingrade racehandskar till varma och sköna vinterhandskar.
Riktigt snygga skoskydd har dom också, och allt till väldigt förmånliga priser.
Tack till Mats och Susanne på HagaEyeware som har fixat fram riktigt bra och fina glasögon.
Här är mina favoriter som sitter grymt bra och ser grymt snygga ut också.

Dom flesta glasögonen har utbytbara glas och det är ju bra om väderförhållandena skiftar mellan racedagarna.
Tack till Erik och Henrik på Outside/Powerbar som har sett till att vi får tillräckligt med energi i oss när vi är ute och tävlar. Jag förbränner ganska mycket när jag tävlar och då jag har diabetes typ1 så är det väldigt viktigt att mitt blodsocker inte sjunker för lågt. Då känns det bra att ha riktigt bra energitillskott som dessutom smakar riktigt bra till hands. Det blir mycket gel under själva tävlingen
Och efter är det alltid bra med lite recovery.
Tack till Kiropraktorn Magnus Carlsson som har sett till så att min rygg håller sig i schack. Innan jag fick hjälp av Magnus så hade jag en del problem med min rygg som gjorde att jag knappt kunde köra alls när det var som värst. Dom senaste 3 åren då Magnus har knäckt och sträckt ut min rygg så har jag inte haft några problem alls. Han kan verkligen göra underverk med en och jag rekommenderar att gå och hälsa på honom om ni har problem med ryggen.












Tack till Andreas och Markus på Revolver Racing som har sett till att jag har haft lätta och gryma hjul till min landsvägshoj och crossen. Kul att det kommer upp svenska aktörer på marknaden med riktigt bra och prisvärda hjul.












Sen sist men inte minst tack till min Älskling Eva som har ställt upp och hängt med på tävlingar och hjälpt till med både det ena och det andra. Hon har stöttat mig under alla åren och har funnits tillhands hela tiden i både vått och torrt. Tack ska du min lilla gullesnutt.

Nu till nästa år så blir det nya tag med Cykloteket Racing Team. Känns riktigt kul att de är villiga att satsa på mig och min cykling. Ska bli grymt kul att få köra för dem. Alla nya sponsorer som ingår i Cykloteket Racing Team är.

Cykloteket: med allt man kan behöva till sin cykel och sig själv både för motionärer och tävlande.
Scott: riktigt lätta och fina cyklar av alla sorter.
DT Swiss: lätta och styva hjul.
Craft: gryma cykelkläder och underställ av alla de slag.
Schwalbe: fina däck till alla väderförhålanden.
Enervit: kosttillskott av bästa slag.
Garmin: GPS:er och träningsklockor av bästa sort.
SRAM: lätta och fina växlar och komponeneter till cykeln.
Skeppshult: pendlarcyklar för finsmakaren
Ta ett besök hos dem vetja.

Inga kommentarer: