söndag 30 januari 2011

Lite Monark i väntans tider.

Ja den har inte velat komma ut än. Fick bli lite Monarkkörning under väntan. Hade tänkt köra 6st 8 minutare men benen var stumma som riktiga tjockstockar. Började på 346watt då jag tänkte att jag borde klara lite mer än på 20minuters intervallerna då jag fick lite vila emellan. Det gick i 2 intervaller sen var jag slut.
På 3:e blev det bara 4min sen la jag ner. Vilde lite extra och klarade 4:e men det gick grymt tungt.
Tänkte att jag skiter i det här och testar 4 st 30sekunders i stället. Hade inga referenser från Monarken på det tidigare så jag vred upp till 6,5kp och maxa allt jag hade.
Det blev lite över 800watt i början för att trilla ner lite under 700watt på slutet. Brände skönt i benen.

Ja nu får jag fortsätta vänta på att våran lilla bebis ska få för sig att komma ut till verkligheten.

2 kommentarer:

Steffoboy sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Steffoboy sa...

När ni gett upp hoppet om att krabaten någonsin kommer att titta ut är det antagligen dags :) Spännande tider väntar! Och råder :)