fredag 7 januari 2011

Någon som vill ha lite kläder?

Har storstädat här hemma för att göra plats åt lillen som kan dyka fram när som helst. Lillen har leveransdatum den 17/1 så det är bara 1½ vecka kvar tills jag blir pappa. Riktigt spännande.
Tänkte att den lille sprätten måste ju få lite plats med sina kläder och tillbehör så jag rensa ut mina kläder som jag inte använt så mycket.
En del var så nya att det fortfarande satt prislapp på dem.
Tog ett par timmar att gå igenom allt.
Det här är det som skall hivas från min del.














Det blev en hel del skjortor och några brallor och en massa tröjor. Sen var det en hel del Spårvägen cykelkläder och Ghostkläder som jag inte kan köra i som skall bort.














Är det någon som är intresserad av att ha något är det bara att komma förbi och ta eller höra av sig till mtbnumber1(at)hotmail.com.
Slänger dem på söndag annars eller skickar dem till UFF eller Myrorna.
Eva ska rensa ut sina saker i morgon också. Hoppas det blir lika mycket så får vi lite mer plats här hemma;-)

Har försökt mig på 4x4 intervaller idag också. Blev klar så sent med städningen och blodsockret var inte på sin bästa nivå så det blev bara 2st intervaller på 409watt sen orka jag inte mer. Var helt död så det kändes onödigt att försöka fortsätta.

4 kommentarer:

STIZZE sa...

Har du nån tjock/varmare cykeltröja så tar jag gärna emot :)

Per Kumlin sa...

Långärmad Spårvägentröja och några underställ har jag;-)

Micke sa...

Ge rubbet av cykelkläderna till stizze istället för nån dansk sekt. va inte blig nu stefan :)
http://sv.wikipedia.org/wiki/Ulandshj%C3%A4lp_fr%C3%A5n_folk_till_folk

Ge resten till myrorna.

STIZZE sa...

Nice, är det en lite tjockare långärmad eller vanlig tunn?