lördag 9 juni 2012

Lida Loop förberedelser

Idag blev det en vända till Lida för att kolla visa delar av banan till Lida Loop och hämta numerlappar.
Det har ju regnat en del i veckan och det såg ut som det skulle regna idag men det blev riktigt fint väder runt 13:00 då jag var där.
Det var jag och Donaldh som testade sista delen av första loppen och början på andra där det är ganska tekniskt.

Såklart så körde vi några varv i surhålet för att hitta rätt spår och jag tror vi hitta en snabb och ganska rak linje genom alltihopa.
Det gällde att komma rätt efter diket för då gick det riktigt snabbt.

Vi strosa runt efter träningen och tittade lite på det som fanns att erbjuda bland alla utställare och tog oss sen en hamburgare till lunch.

På kvällen var Donaldh och Mikaela över på middag här.
Var riktigt trevligt. Oskar och Mikaela kom bra överens. Oskar ville visa hela leksakshavet.
Mikaela och Oskar
Han fick ett par fina leksaker av Donaldh och Mikaela också. Först en fin liten lastbil och sen boken Den bästa fisen! som snabbt blev populär:-)

Vi avslutade kvällen med att spela Buzz på PS3:an. Riktigt roligt sällskapsspel. Vi förlorade dock stort så nu måste vi ha revansch:-)

Nu har jag fixat till Sparken inför morgondagen och det börjar bli dags att gå och lägga sig så jag blir snabb i morgon.
Scott Spark RC 29

Inga kommentarer: