måndag 13 augusti 2012

Lek i parken blev min träning idag

Hade tänkt cykla lite på kvällen men Eva skulle komma hem sent så det fick bli promenad till Heron City med Oskar i stället.
Blev ett inköp av en ny punkaspray på XXL då jag förbruka min på Cykel Vasan. Som vanligt så charma Oskar damen i kassan igen. Han är en riktig liten tjejtjusare den lilla rackaren.

Efter det blev det till att klättra i 2 h på Heron Citys lekpark innan det var dags att gå hem igen.
Oskar har blivit stadigare och är nu i den stora lekparken.
Han sprang upp och ner och åkte rutschbanorna helt själv nu också och tyckte det var superkul.
Så fort han kom ner ville han upp igen och åka en gång till.
Ja det fick bli min träning idag. Gå fram och tillbaks till Heron City och springa upp och ner i parken i 2 timmar.
Inget jag blev direkt svettig av men det var kul.
I morgon ska det bli någon typ av träning i lite högre tempo. Jag har ju SM i Marathon nere i Hässleholm i helgen att tänka på också.



Inga kommentarer: