onsdag 22 augusti 2012

6 tappra cylister trotsade regnvädret idag.

Idag var det jag som hade hand om Cyklotekets Kundcykling. Trodde inte det skulle komma någon då det regnade en hel del.
Men det dök upp 6 tappra cyklister så det var kul. Hade tänkt köra gröna och gula spåret från början men då regnet gjorde det väldigt halt så fick jag omprioritera lite.
Blev tekniska stigar fram till Hellas sen tog vi delar av milspåret innan vi vände om till Hammarbybacken igen. Blev lite fina stigar på slutet också runt golfbanan.

Det blev mycket slira omkring och en del vurpor men alla kom hem helskinnade som tur var.
Hoppas att alla tyckte det var kul trots regn. När jag väl har kommit ut så tyckte jag det var kul att köra runt och få lite balansträning.
Var dock inte så sugen när jag satt på jobbet och tittade ut genom fönstret.

Det var tur att det var skapligt varmt ute för jag hade bara kortbyxor på mig och tävlingströjan med armvärmare men inga regnkläder.
Var faktiskt ganska skönt med lite regn.

Blev lite tempo hem sen och en sväng uppför Nybohovsbacken. Ingen rekordtid där inte, tog mig upp på 2:09 på framsidan så där fanns det tid att hämta.

Inga kommentarer: