onsdag 19 december 2012

8:a minutare på 350 watt med 39 graders feber var ingen hit

Nu skulle det bli sista dagen som jag skulle åka runt bland alla möbelaffärer med Oskar tänkte jag.
Hade äntligen hittat en TV bänk som passade.
Noppel hyllan som var på Järfälla möbler var tyvärr lite hög på hela 67cm så det känns som jag skulle få nackspärr om jag skulle använt den tyvärr.
Var riktigt bra annars.
Men jag råkade ha vägarna förbi MIO i annat ärende och hittade Monaco
















Det var en byggbar hylla som inte stod bland media bänkarna så det var därför jag inte hitta den.
Det fanns en variant som var 183cm bred och 53cm hög och 49 cm djup. Precis så min utrustning får plats med 2 hyllplan och 3 lådor i bredd där den mittersta kunde vara helt öppen.
Valde en mattsvart med högglans svarta dörrar på sidorna.
Tror det blir riktigt snyggt då hemmabion är i blankt svart.

Var även över till Fredells och beställde en garderob till vårat sovrum så nu är det bara kökstolarna kvar.

Tänkte sen träna lite efter middagen vid 21:30 rycket. Hade känt mig lite seg och trött under dagen men trodde mest det berodde på att jag har varit igång i 190 så länge så det började ta ut sin rätt.

Satte mig på cykeln ändå och rev av en 8:a på 350 watt och det kändes inte så fruktansvärt tungt. Men jag var lite småtäppt i näsan och kände mig allmänt hängig och jag började till och med att frysa trots att jag tog i.
La ner och tog sen tempen och den var uppe i 39 ca en halvtimme efter att jag slutat cykla så kroppstemperaturen borde gott ner efter träningen.

Men jag borde å andra sidan inte kunnat leverera 350watt med 39 graders feber tycker jag.

Får bli lugnt hemma med Oskar i morgon, inget mer resande för mig i morgon.

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: