tisdag 4 december 2012

Nu har vi fått nyckeln och första flytlaset har gått

Nu händer det grejer. Äntligen efter 2 års väntan så har vi fått nycklarna till den nya lägenheten i Brf Alléträdet i Sollentuna.
Vi hämtade nycklarna i morse och första lasset gick idag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi packade upp lite och sen fick jag en grym födelsedagspresent av svärföräldrarna. De fixade till vinylmatta till hallen och mitt cykelrum så jag slipper vara rädd att tappa verktygen eller repa golvet med dubbdäcken när jag kommer hem på vintern.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag fick välja färg själv så det fick bli lite mörkare för att få kontrast till allt det vita.
Här har vi det utrullat i mitt cykelrum. Blir riktigt bra. Mitt cykel rum blir ca 2,5 kvadratmeter större än det jag har nu plus att jag får en egen klädsammare på ca 3 kvadratmeter så det blir hur bra som helst, och jag behöver ingen säng här heller.

Här har vi kläddkammaren som ska ge plats åt mina extrahjul och alla verktyg. Ha ha jag kommer ha plats åt hur många cyklar som helst nu, kanske ska utöka parken.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I morgon blir det mer flytt av lådor och möbler och vi ska försöka skära till mattorna och få fast det i golvet ordentlig så jag kan lasta in allt där sen.

2 kommentarer:

STIZZE sa...

Spännande tider! :)

Per Kumlin sa...

Ja det ska bli riktigt skönt när allt är klart:-)