torsdag 27 december 2012

Försök till 4x4 igen

Ja det är lite svårt att behålla formen när jag inte har haft tid att träna.
Gjorde ett försök till 4x4 förre frukost i morse.
Ladda på som vanligt med 420 watt men jag orkade inte ens första intervallen den här gången. Kom 3 minuter sen var det kört.
På de andra fick jag också ta 1-2 pauser upp till 20 sekunder för att över huvud taget kunna köra vidare på 420watt.
Jag har lite att komma ikapp nu kan jag säga om jag ska komma informell till våren.
Men det ska gå. Nu är det värsta över och flytten är i stort set klart, det vi inte har är beställt och på ingång så det behövs inget mer letande och resa runt i möbelaffärer längre.
Nu kan jag ta det lugnt och komma igång med träningen igen.
Börjar med lite fin träningsemester på Gran Canaria i 2 veckor. Ska bli riktigt skönt.


Inga kommentarer: