söndag 23 december 2012

Febern är över men nu åkte jag på hosta istället

Blev inte mycket sova inatt då jag låg och hosta hela tiden. Strepsils, honung och te ville inte hjälpa.
Blev lite bättre på eftermiddagen men är fortfarande tjock i näsan och småhostar lite.

Har varit en vända till Fredells och hämtat våran garderob. Tyvärr fanns inte dörren på lager så nu har vi satt upp stommen och allt innehåll så är det bara skruva på dörren när den kommer.

Nu är allt förutom persienner och gardiner köpta så det börjar likna en lägenhet här.
Vi väntar fortfarande på soffa, mediabänk, köksbord och stolar men det är beställt så vi kan bara sitta och vänta nu.

Får se om vi hinner få något av det innan vi drar till Gran Canaria men antagligen kommer allt efter att vi har åkt. Tur att jag har några veckor kvar att hinna få till allt innan jag börjar jobba igen.

Får se om jag kan hinna träna lite nästa vecka också innan vi drar till Gran Canaria. Vill hinna väcka kroppen lite ifrån dvalan här de sista månaderna.

Har hunnit med en middag med svärföräldrarna på Sittning Bull idag också.
De har varit snälla och hjälpt till mycket med flytten och hjälpt till att hämta upp stora möbler med deras bil vilket har varit mycket uppskattat.
Efter all hjälp vi har fått så tyckte jag vi kunde fixa en middag ute på stan som ett litet tack i alla fall.

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: