onsdag 16 april 2014

Blev blåa och Flowride idag

Testade på att cykla idag. Kändes helt ok men jag märkte att när jag tog i ordentligt så kom hostan tillbaka lite.
Körde lite försiktigare och inte så långt.
Trots att jag inte tog i max fick jag andra bästa tid på både Blåa banan och Flowride. Tror mest att jag klarade av att köra skapligt fort trots att jag inte maxa var för att jag börjat lära mig banorna nu och fått till flytet.
Sen gör nog min Scott Spark 900 Premium lite av att jag klarade att håla skapliga tider. Båda vanorna är ganska tekniska på sina ställen och då är det skönt att köra heldämpat.
Klarade alla droppen idag utan problem så det går framåt.
Den lilla nedförslöpan med en liten stenkista som jag har haft problem med förut gick också klanderfritt idag.
Får se om jag kan köra på i morgon och köra på lite hårdare.
Hoppas halsen är helt bra då.

Inga kommentarer: