måndag 1 september 2014

Krossad Samsung

Idag när jag kom hem så hade Oskar tappat sin Samsung Galaxy Tab 7 i golvet när han skulle ladda den.
Stackarn var helt förtvivlad och försökte förklara att det inte var meningen och att han bara skulle ladda den.
Han såg helt förstörd ut. Fick trösta honom och förklara att det inte gör så mycket då den fortfarande fungerar.
Det såg ut som han trodde att jag skulle skälla ut honom ordentligt då han vet att han måste ta det lugnt med de dyra och ömtåliga sakerna.
Men då jag vet att det inte var med meningen den här gången så försökte jag få honom att glömma den och leka med andra leksaker.
Efter ett litet tag hade Oskar lugnat ner sig och jag kunde laga lite middag till honom.
Han har varit riktigt sött och snäll hela kvällen. Undrar om stackarn har lite skuldkänslor för den lilla olyckan.

Inga kommentarer: