torsdag 25 september 2014

Nya Gokartbanan x 4

Idag blev det några varv på nya Gokartbanan. Lika hal som igår om inte ännu värre.
Försökte cykla runt hela banan men fastna på 2 ställen. 
Först var det ett parti i början där man ska ner för en stor sten som är på skrå.
Jag tror inte den ska vara några problem egentligen men jag lyckades alltid komma in snet ikväll så jag fick stop och hamna fel när jag skulle över stenen.
När jag bara rulla ner så var det inga problem så den ska jag ta snart.
Det andra jag inte kom över idag men som jag kört förut var ingången på sista uppförsbacken.
Det var snorhalt så jag hade inget fäste alls.
Blev 4:a varv totalt sen blev det mörkt så det var svårt att se stigen så då blev det dags att kasta in handduken.
Har fått upp banan på Strava nu så nu är det bara att börja sätta lite tider.
Får ta och köra när det är ljust så jag kan dra på lite snart och sätta en tid själv. Ikväll blev det mest att rulla banan för att se hur den gick.

Inga kommentarer: