torsdag 13 augusti 2015

Påväg till Sälen för att köra Cykelvasan i helgen

Nu sitter vi i bussen påväg till Sälen och för att få en extra lugn dag där uppe innan Cykelvasan på lördag.

Idag är planen att bara ta det lugnt och återhämta mig. Ska inte cykla en meter då det blev så långt och hårt igår.
Känner mig ändå ovanligt pigg för att ha kört 20 mil och fått hammaren igår. Det kanske blev ett bra uppladdningspass trots att det blev lite väll långt.

Oftast har det gått ganska bra dagarna efter ett långt pass så det här blir nog perfekt.
Vila idag och ett kort väckpass på max en timme i morgon är planen. Sen hoppas jag på mirakelben på lördagen och att jag får hålla mig på banan hela vägen imål i år utan strul.

Blir lite event i morgon också med Oakley så det kommer bli kul. De kommer vara där och visa upp alla grymma glasögon som de har.
Vi i teamet kör på bl.a. de här Prizm Trail Radar EV Path. Glaset på Prizm Trail är grymma, de skyddar mot solen men är ändå väldigt klara så att man ser bra i skogen. Nästan så att de känns kontrasthöjande men tar ändå bort det starka solljuset, kan inte bli bättre.
Nu blir till och halvsova i bussen och återhämta mig.

Inga kommentarer: